justinbieberonedirectionnovell.blogg.se

Kapitel 7-I don't want to hide it

Kategori: Believe In Your Dreams

 

I Tidigare Kapitel:

Jag kan inte fatta att killarna ska ut i världen på turne snart. När jag och Carro  börjar skolan så kommer vi inte träffas så mycket. Vi får göra det bästa av situationen. Men som Louis sa, en sak i taget, vi ska först på filmpermiär. Då kommer alla få se mig och Niall tillsammas. Jag undrar hur många som kommer hata mig, men hat är knappast det värsta jag har varit med om tänkte jag och suckade.

 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nialls perspektiv: 

Väckarklockan ringde 6.00. Inte nu, tänkte jag för mig själv. Jag vill ligga kvar här en stund till och mysa med min fina flickvän. I går kväll bytte jag och Carro rum så att jag skulle få sova med Rosie och Carro men Justin. Jag är väldigt trött för att jag och Rosie gått och lagt oss så sent. Jag klev upp och stängde av alarmklockan även fast jag inte ville. Jag gnuggade mig i ögonen för att försöka få bort sömnen ur ögonen och ställde mig sedan i duschen för att fräscha till mig lite.

När jag var klar stängde jag av kranen och svepte en handuk runt midjan och gick ut ur badrummet, till väskan som stod vid min säng, för att klä på mig. Jag tog på mig ett par blå jeans, en vit t-shirt, en grå huvtröja och en svart skinnjacka. Sedan tassade jag fram till sängen Rosie låg och sov i och gosade in mig i hennes ansikte och kysste henne i pannan.

”God morgon älskling”

”Ska du åka nu?”

”Ja”

”Måste du åka nu? Kan du inte stanna en liten stund till?”

”Ja, jag måste åka nu älskling, men jag kommer tillbaka snart och då kommer jag inte lämna dig ifred en enda sekund”

Rosie log till tillbaka. ”Det längtar jag till” sa hon och kysste mig på munnen.

 

Rosies perspektiv:

När Niall gått slog jag på tv:n för att se om det fanns något att titta på. Jag var klarvaken och kunde inte somna om. Men efter en stunds tv tittande somnade jag faktiskt med tv:n  påslagen och sov ända tills Niall kom hem efter 3 timmar, då var klockan halv tio. Jag vaknade av att han öppnade dörren och försökte gå in så tyst som det bara gick, men dörren gnisslade väldigt högt. Det gör den varje gång man öppnar eller stänger den, så jag har börjat vänja mig vid det. Men sedan när han skulle ta av sig skorna så ramlade han för att han stod på ett ben och försökte att knyta upp ena skon. Han vinglade till och kunde inte hålla balansen så han ramlade på golvet med en duns. Han tittade upp på mig för att se om jag vaknat, men han kunde inte se om jag var vaken eller inte och så fortsatte han att försöka vara så tyst som möjligt för att inte väcka mig. Han tog av sig alla sina kläder och kröp upp i sängen bredvid mig. Han drog mig till sig så att vi låg tätt bredvid varandra.

”Haha, du vet väl att jag är vaken, va?”, sa jag och skrattade.

Niall hoppade till, skrämd av att jag började prata eftersom han trodde att jag sov. ”Va, är du? Väckte jag dig?”

”Haha, ja det gjorde du. Det såg rätt kul ut när du ramlade”

”Det var inte meningen att väcka dig.”

”Det gör inget. Jag är glad att du är tillbaka. Gick intervjun bra?”

”Ja, det gick den. Men det var väldigt lång. I slutet hade jag svårt att koncentrera mig för att jag bara tänkte på vem som låg och väntade på att jag skulle komma hem”

”Aww, Vad gullig du är”

”Nej gumman, det är du som är söt" sa han och log mot mig. Jag hann inte börja protestera för att han pressade sina mjuka läppar mot mina. Direkt när våra läppar möttes ville jag enbart ha mer, så jag orkade inte protestera över en sån liten sak. En stund senare avslutade jag kyssen för att jag ville lägga ut en bild på oss tillsammans på instagram.

”Kan du ge mig min iphone som ligger på nattygsbordet bredvid dig?” Han gav mig telefonen. ”Vad ska du göra?”

”Kan vi inte lägga ut en bild på instagram ? Eller vill du vänta tills filmpermiären som Liam sa?”

”Lägg upp en bild du, för mig spelar det ingen roll. Men Liam kanske kommer bli sur. Fast jag vill visa för hela världen att du bara är min och ingen annans.”

Jag log mot honom och höll upp iphonen framför oss och tog en bild. Jag  skrev som kommentar till bilden ”Chillin’ with my baby” och lade sedan upp bilden på istagram. Efter bara några sekunder hade jag fått hundratals likes och en massa kommentarer. Helt sjukt.

Carolines perspektiv:

Justins fingrar vandrade sakta upp och ner över min rygg, rörde den knappt medan han ritade små figurer. Jag förstod att han visste att jag var vaken så jag vände mig om mot honom. ”God morgon sömntuta” sa Justin

”Hur länge har du varit vaken?”

”Inte så länge. Vad vill du göra idag?”

”Mm” jag funderade. "Kan vi inte bara vara här på hotellrummet och bara ta det lugnt?”

"Det låter frestande men jag skulle vilja gå ut på stan och visa alla att vi dejtar”

"Vill du verkligen det?" sa jag och bet mig i läppen. Jag ville inte att han skulle göra det bara för att han kände sig tvingad till det.

”Ja, det är klart. Jag vill inte att du ska behöva gömma dig bara för min skull. Förr eller senare kommer det ändå att läcka ut så det är lika bra att vi går ut med det officiellt, än att det bara ska gå en massa rykten om oss. Dessutom vill jag berätta för alla för att jag är stolt över att vara din flickvän. Plus jag vill inte gömma vårt förhållande”

”Aww, Justin. Du är världens bästa pojkvän”

Både min och Justins iphones plingade till samtidigt. Han tog upp sin för att se vad som hänt. ”Titta, Rosie och Niall har lagt ut en bild på instagram. Om dom kan berätta det så kan vi det, right?”

”Ja, ska vi klä på oss och äta frukost så att vi kan gå ut på stan  sen ?”

Jag letade i min resväska efter något fint att ta på mig, men jag hittade inget som passade för att gå ut på stan med  Justin så jag bad honom om hjälp.

”Älskling, kan du hjälpa mig att välja kläder så att jag ser hyggligt bra ut när vi går ut?”

”Hjärtat, du fin i allt! Det spelar ingen roll vad du har på dig. Du är lika fin som alltid!"

”Tack, men seriöst. Du har bra smak. Snälla hjälp mig."

”Ta dina svarta jeans och en stickad tröja” Jag gjorde som han sa och tog på mig kläderna. Sedan sminkade jag mig och lockade håret lite lätt.

När vi var klara åkte vi hissen ner till plan 1 och sedan tog vi taxi in till stan.  Justin hjälpte mig ur bilen och tog sedan han min hand. Vi gick in på ”Victorias Secret” för att där går många tjejer in. Så fort vi klivit in innan för dörrarna skrek en tjej ”JUSTIN BIEBER!”  och sprang för till mig och Justin. Då såg en massa andra tjejer oss och de sprang också fram till oss. Alla skrek och försökte tränga sig fram. ”Jag har en sak att berätta! Det här är Caroline och hon är min nya flickvän. Jag vet att det är konstig att säga det såhär, men jag gillar inte att luga för er, mina beliebers”Jag rodnade och tittade ner i golvet medans jag log och svarade "Jepp, det är jag Caroline" Justin tog mig i sin famn och höll mig bakifrån och kysste mig lätt på kinden. Alla sa ” Aww” i kör och jag rodnade och blev ännu rödare i ansiktet än jag var innan. 

Tumblr_lxtm1j2x9o1r4nqwr_large

"Jepp, that's me, Caroline"

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 7!! HOPE YOU LIKE IT! KOMMENTERA GÄRNA!! 
XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: