justinbieberonedirectionnovell.blogg.se

Kapitel 10 - Chill Day

Kategori: Believe In Your Dreams

I Tidigare Kapitel:

När filmpremiären var slut åkte vi hem till hotellet i limousinen. Ingen sa någonting på hela hemresan vilket jag antog varför att alla var trötta, det var i alla fall jag. När vi kom fram till hotellet gick vi direkt och lade oss för att vi ska upp tidigt i morgon och flyga vidare till nästa ställe, nämligen Paris.  Jag och Niall kröp upp tätt intill varandra i en utav de sköna sängarna. Vi somnade båda två nästan direkt efter att vi lagt oss ner. Niall höll om mig bakifrån, det var så mysigt. Så sov vi enda tills vi slog upp ögonen dagen efter.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Justins Perspektiv:

Jag vaknade upp av att solen sken rakt igenom fönstret rakt på mitt ansikte. Vi glömde visst att rad ner rullgardingen innan vi gick och lade oss. Jag vände mig om för att slippa ha solen skinandes rakt i ögonen på mig och låg och tittade på när Carro log och sov. Det såg så fridfullt ut. Hon var så fin. Jag lyfte handen för att röra vid hennes mjuka kind.  Jag lät handen fingrarna vandra fram och tillbaka över hennes ansikte. Jag rörde som sagt vid hennes kinder och jag rörde hennes ögonlock, hennes perfekt formade läppar och hennes söta lilla näsa. Efter ett tag började hon röra på sig och hennes ögon fladdrade till. Hon höll på att vakna. Hon  tittade upp på mig och hennes mun sprack upp i ett leende.

”God morgon sötnos”

”God morgon”

Jag lutade mig fram för att kyssa henne. Mitt under kyssen  började hon plötsligt skratta. ”Vad skrattar du åt?”

”Jag tänkte bara på att jag inte kunnat vakna upp på ett bättre sätt och du ser rolig ut i din morgonfrilla”

”Haha, ska du säga. Du ser minst lika rolig ut” Jag log mot henne och hon log tillbaka.

”Vad vill du göra idag då Justin?”

”Kan vi inte bara ta det lugnt och vara här på hotellet? Jag orkar inte gå ut och möta en massa fans som kommer att hänga efter oss som om de satt fastklistrade på oss . De kommer följa efter hela tiden, de kommer inte låta oss vara ifred en enda sekund. Dessutom vill jag inte att du ska utsättas för sådana saker bara för att du är tillsammans med mig. Även fast jag älskar min fans så kan de vara lite irriterande ibland då de inte kan låta mig vara ifred just då jag vill vara det.”

”Det spelar ingen roll för mig. Om du är glad så är jag det också. Men om vi ska vara här på hotellet kan vi då gå till spa avdelningen och basta och  bada?”

"Jo, det kan vi göra. Ska vi fråga om Niall och Rosie också vill hänga på eller vill du att vi ska vara ensamma?” "Vi kan fråga i alla fall, det tycker jag är snällare. Om de inte vill följa med så gör de ju ingenting och vi får ju dessutom vara ensamma då”

”Okej, vi gör så” Efter en stunds mysande  klev vi upp för att klä på oss badkläderna. Jag tittade på medan Carro bytte om för att jag var redan klar . Jag satt på sängen och väntade på henne så att vi kunde gå.  Hon försökte att byta om  utan att visa sig naken. Hon drog på sig bikinitrosorna över hennes vanliga och försökte krångla sig ur de vanligare, men lyckades inte särskilt bra. Jag hann se en liten del men hon var snabb med att bra bikinitrosorna tillrätta. Carro blev illröd i ansiktet och vågade inte möta min blick då hon visste att jag hade sett. När hon satt på sig överdelen, vilket gick bra vågade hon höja blicken. Men jag såg på henne att hon ännu skämdes, hon gjorde sitt bästa för att försöka låtsas som om att inget hänt. Jag gick fram till henne och tog hennes händer i mina. ”Är du klar så att vi kan gå?”

”Japp, jag är klar”

Carolines Perspektiv:

Vi gick hand i hand till Niall och Rosies rum. Vi hörde där inne hur de höll på. Man kunde höra hur de kysste varandra.  Vi knackade därefter på dörren. Jag hörde hur Rosie sa ”Shit, vem öppnar?” Jag vände mig mot Justin och log mot honom, han gjorde detsamma mot mig. Jag visste att vi båda två tänkte samma sak.

”Du får öppna” hörde jag  Niall säga till Rosie. Efter några sekunder rasslade det till i dörren och dörren öppnades. Rosie var rödrosig om kinderna och jag visste mycket väl att hon tyckte att det var pinsam att vi hade hört dem.

”Vill du och Niall följa med till spa avdelningen?” Rosie ropade på Niall som kom till oss. ”Ja, vi kan följa med, men vi måste byta om först. Ni kan gå i förväg om ni vill”

”Okej, vi går ner så kommer ni när vi är klara”, svarade jag Niall. Jag och Justin gick ner till spat och satte oss direkt i bubbelpoolen. Justin drog mig bestämt mot sig och jag behövde bara vända upp mitt ansikte för att möta hans läppar halvägs. Justin drog mig ännu närmare honom, så nära att det inte gick att komma närmare. Han kramade mig hårt och han höll sin ena hand om  min rygg , han smekte mig över ryggen fram och tillbaka. Hans andra hand höll han om mitt ansikte. Jag lade båda mina händer om hans nacke och drog mina fingrar genom hans hår, vilket han verkade gilla. Jag började undra över hur långt vi skulle våga gå, men vi avbröts av att Niall och Rosie kom.

Rosies perspektiv:

Jag och Niall kom in till spa avdelningen i den dåligast tänkbara tidpunkten. Justin och Carro satt i bubbelpoolen hängandes över varandra. De kysstes och smektes, men när Carro märkt att vi kommit sköt hon genast bort Justin ifrån sig, men han höll i alla fall kvar henne i sin famn. Justin såg inte ut att skämmas men det gjorde definitivt Carro, hon var högröd i ansiktet och hon böjde ner huvudet gör att slippa möta mina och Nialls blickar. Jag fick dåligt samvete för att vi avbrutit dem. ”Förlåt, Förlåt, det var inte meningen”

”Ää, det gör inget, kom och sätt er med oss” svarde Justin. Jag och Niall gjorde som han sa och satte oss ner i den varma och sköna bubbelpoolen. Efter en stunds snackande klev  Carro och Justin upp ur polen för att basta. Kvar sitter jag och Niall. Jag ser hur han sitter och stirrar på mitt ärr, och ser ut att fundera över något. ”Niall, funderar du över något? Jag är okej nu, du kan fråga mig vad som helst om mina ärr. Jag vet att du tittar på dem”

”Säkert?”

”Ja”

”Hur djupt har du skurit dina sår?” Jag hörde hur hans röst sprack på slutet som om han skulle börja gråta. Jag flyttade mig närmare honom och han tog mig i sina famn, men så att vi åtminståne kunde se varandra i ögonen.

”Inte så djupt, det gjorde så fruktansvärt ont när jag provade, så jag gjorde aldrig så djupt igen efter det. Som du ser är de inte är så jättetydliga. Du syns mycket mer när jag har solat och är brun”

”Vad fick dig att sluta, det kan ju inte vara så enkelt att bara sluta när man väl har börjat?”

”Det var inte enkelt. Det var Carro som hjälpte mig och fick mig att inse allvaret. Hon var där när ingen annan var det. Mina föräldrar fanns bara där när det gått så långt när jag låg på sjukhuset, de bryr sig oftast inte om mig. Den enda som brydde sig var Carro. Alla andra har något emot mig, alla förutom Carro” Mer han jag inte säga innan förens Niall avbröt mig ”Rosie, sluta!”

”Men du ville ju veta”

”Ja, jag vet nu så du behöver inte berätta något mer. Du måste lova mig att aldrig någonsin igen skada dig själv”

”Jag ska försöka, men om det händer igen vill jag att du alltid ska finnas där och hjälpa mig”

”Jag kommer alltid finnas här Rosie, oavsett vad saken handlar om, och jag vill att du ska finnas här för mig. ”Det lovar jag Niall” Sedan lutade jag mig framåt för att kyssa hans läppar.

Carolines Perspektiv:

Efter en lång stund i bastun var det längre inte skönt att sitta där för att det var så otroligt varmt, det tyckte i alla fall jag. Jag vet att jag inte klarar av att sitta i en bastu särskilt länge då det blir för varmt för mig. Så jag frågade Justin om vi kunde gå ut och svalka av oss i poolen. Det gick han med på. Justin hoppade direkt i så fort vi kommit ut. Han hoppade bomben så det stänkte åt alla håll, som tur var fick jag inget vatten på mig. Jag började frysa för att vi nyss varit i en kokhet bastu, jag kände att jag inte längre hade någon lust med att bada eftersom att jag visste att det skulle bli ännu kallare om jag hoppade i. ”Kom igen nu då Carro, hopp i, det är jätteskönt! Det var ju du som ville bada”

”Nej, Justin. Jag vill inte längre”

”Come on babe”

”Nej”, sa jag bestämt.

”Okej, med då får du hjälp mig upp” Han sträckte fram  handen mot mig och jag tog den.  Innan jag visste orden av det så var  jag i  vattnet med honom.  Jag fick panik av att vattnet var så kallt så jag sprattlade och klängde mig fast runt Justins midja o ch la mina armar om hans nacke. ” Det var du inte med på, va?” sa han och började skratta.Han log ett retsamt flin och slickade sig om läpparna innan han pressade med mot mina läppar. Kyssen började med att vara ganska lugnt men sedan blev den allt mer intensivare. Jag kände hur Justins hand smekte mitt lår upp och ner.  Jag hade svårt att koncentrera mig när han gjorde så men jag tänkte ge igen för att han dragit ner mig i vattnet. Det var längre inte är så kallt som det var från början för att jag vant mig vid det, men jag var fortfarande sur. Så jag tänkte reta honom lite. Jag avslutade kyssen och log lika restamt som han hade lett mot mig och fuktade mina läppar. Det är så kul att retas med Justin, jag älskar det rett utsagt. ”Come on” sa han och gjorde sin gulliga valpmin för att försöka få mig att ändra mig. Han brukar lyckas med det, men den här gången tänkte jag inte gå på den. Jag pussade Justin lätt på kinden för att reta honom ytterligare lite mer Jag log mot honom. ”Du kommer att få igen babe" sa Justin mer allvarligt nu än innan.

Tumblr_m96gd1dpkc1qiiwcjo1_500_large

"Come on"

”Haha, lycka till med det du”, sa jag nonchalant. Jag gjorde mig fri ifrån Justins armar och simmade så snabbt jag kunde mot stegen för att kliva upp ur poolen.  Justin följde efter mig och jagade mig. Jag sprang så snabbt jag orkade. Vi sprang runt, runt enda tills Justin sa ”Nu tar jag dig” När han sa det kände jag precis då hans armar omslutas runt min midja. Jag slutade springa då jag visste att jag inte skulle komma loss för att Justin inte skulle tillåta det.

”Haha, nu har jag dig. Du kommer inte komma undan. Nu när du sitter fast kommer jag aldrig släppa greppet” Justin började kittla mig, jag skrattade väldigt högt, nästan så att jag skrek. ”Ger du dig?”

”Jag ger mig aldrig!” Justin kittlade mig ännu mer när jag sa sådär. Jag fick tillslut så ont i magen att det krampade. ”Ger du dig nu då?”

”Okej, okej, jag ger mig!” ”Bra” svarade han innan han vände mig om och pressade sina läppar mot mina.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 10! hoppas ni gillar det!
kapitel 11 kommer senare idag!
 
XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: