justinbieberonedirectionnovell.blogg.se

Kapitel 8-The Movie premiere

Kategori: Believe In Your Dreams

I Tidigare Kapitel:
”Jag har en sak att berätta! Det här är Caroline och hon är min nya flickvän. Jag vet att det är konstig att säga det såhär, men jag gillar inte att luga för er, mina beliebers”Jag rodnade och tittade ner i golvet medans jag log och svarade "Jepp, det är jag Caroline" Justin tog mig i sin famn och höll mig bakifrån och kysste mig lätt på kinden. Alla sa ” Aww” i kör och jag rodnade och blev ännu rödare i ansiktet än jag var innan. 
------------------------------------------------------------------------------------------------
Carolines perspektiv:
Ikväll var det dags efter den efterlängtade filmpremiären för ”Breaking dawn” part 2 som jag så länge längtat efter. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att jag skulle få delta i filmpremiären och få träffa alla som t.ex. Kristen Stewart, Robert Pattinsson och Taylor Lautner. Jag kunde heller inte förstå att just jag skulle bli tillsammans med självaste Justin Bieber. Det kunde bara hända en på miljonen och att just min största dröm skulle gå i uppfyllelse hade jag aldrig trott skulle inträffa. Det måste finnas en anledning till att jag skulle bli tillsammans med Justin, och det jag mest funderade över var hur någon som Justin kunde bli förälskad i någon som mig. Den frågan skulle jag nog aldrig få veta svaret på. 

Jag och Rosie hade bestämt att vi skulle ha en tjejdag, vilket vi inte haft på länge eftersom att vi alltid tillbringade all vår tid till att vara med våra underbara pojkvänner nu förtiden. Eftersom att det var filmpremiär i kväll och vi ännu inte köpt klänningar så bestämde vi oss för att gå ut på stan. 

” Carro, titta på den här! Visst är den fin?” Rosie höll upp en söt klänning med mycket pärlor på framför ögonen på mig. Den var verkligen fin och jag visste redan innan att den skulle passa perfekt på henne. ”Ja, den är jättefin! Prova den! 
”Ja, jag ska. Men vi måste hitta en till dig också först” Vi fortsatte att leta runt ett tag till tills vi hittade en klänning till mig också som jag skulle prova. Klänningen jag ska prova är silvrig och väldigt elegant. Vi provade våra klänningar i samma omklädningsrum. 
”Vad tycker du Rosie?” Hon studerade mig noga. Först trodde jag att han skulle säga att den inte passade på mig men sedan sa hon ”Du är jättefin i den. Jag tycker att du ska köpa den”
”Säkert?”
”Helt säkert!” Sedan sa hon. ”vad tycker du om min då?”
”Jag tycker att du också är jättefin i den” 
”Tack vännen” sa Rosie. Vi bytte om och sedan gick vi till kassan för att betala för klänningarna. Sedan gick vi vidare till nästa affär för att köpa matchande skor och lite smink. Det slog mig då en tanke att ännu hade ingen märkt oss, att jag och Rosie är tillsammans med Justin och Niall. Men såklart just då kom en tjej springandes fram till oss.
”Hej, är ni Caroline och Rosie som är tillsammans med Justin Bieber och Niall Horan?” Hon pratade väldigt tyst, jag antog att hon var ganska blyg.Ja, det är vi”, svarade jag och Rosie i kör. ”Kan jag få era autografer och ta ett kort med er?”
”Självklart”, svarade Rosie. Vi gav tjejen våra autografer och tog en bild med henne. Sedan skyndade vi oss tillbaka till hotellet och Justin och Niall för att inte bli upptäckta av fler fans. Men vi var ju dessutom klara så vi skulle ändå gått hem i vilket fall. 
 
 Justins perspektiv:
 
När Caroline och Rosie kom tillbaka från deras shoppingrunda skiljdes de åt. Rosie gick in till hennes och Nialls hotellrum och Carro gick in till vårt. Jag hade längtat så mycket efter henne och nu var hon äntligen tillbaka. Jag bokstavligen kastade mig över henne och kysste henne passionerat och kramade henne hårt.”Hej,babe. Gick shoppingturen bra?” Jag drog henne ännu närmare mig, och kramade henne ännu hårdare. Carro kramade mig lika hårt tillbaka.”Ja, det gjorde den bortsett från att vi blev igenkända, men det var bara en tjej som kom fram till oss. Men direkt efter det så åkte vi hem för att inte få någon eller flera över oss.”
”Okej, fick ni med er något hem?”
”Ja, det fick vi faktiskt. Både Rosie och jag hittade varsin klänning och skor. Vill du se?”
”Ja, det är klart att jag vill. Jag är nyfiken” Hon släppte taget mig för att hämta påsarna hon lämnat i hallen. Sedan kom hon tillbaka och tog upp klänningen och skorna ur påsarna. Hon höll klänningen framför mig.”Så vad tycker du?” Hon log tveksamt mot mig.
”Den kommer bli jättefin på dig. Det är jag helt övertygad om! Hon log nu änne bredare och inte alls sådär tveksamt som innan. Hon gick fram till mig, tittade djupt in i mina ögon och sa ” Du vet väl att du är världens mest fina och omtänksamma person som finns i hela världen”
”Det är du som är det Carro. Du är helt perfekt.” Hon log bredare än någonsin. Hon var så otroligt fin. Jag lade ett utav mina findrar under hennes haka och vände hennes huvud uppåt mot mig så att bara behövde böja mig ner lite för att kyssa hennes mjuka läppar. Efter en stund utvecklade jag kyssen och öppnade munnen en aning och jag kände hur hennes tunga mötte min.

Rosies perspektiv:

Nu var det äntligen dags att ge sig iväg till filmpremiären. Jag och Carro hade blivit stylade av Justins och killarnas stylister. Stylisterna hade fixat våra hår och hade också sminkat oss. De var jätteduktiga och både jag och Carro blev riktigt snygga. Vi satt nu i limosinen. Niall satt bredvid mig och höll hela tiden ett stadigt grepp om mina axlar. Jag kände då och då att Niall nuddade min hals med sina läppar. Jag log och rös vid varenda lilla berörning. Justin och Carro satt också tätt tillsammans och pratade om något som jag inte kunde höra eftersom att Harry, Liam, Zayn och Louis inte kunde vara tysta för att de skrattade så högt åt något roligt skämt som jag inte fattade vitsen med. Efter en stunds bilresa till var vi framme vid arenan. Vi klev ut ur vår limousin och gick ut på röda mattan. Vi blev direkt mottagna av en massa skrikande fans och paparazzis. Det gjorde ont i öronen av allt skrik och dessutom gjorde det ont i ögonen av alla blixtarna från paparazzisarnas kameror. Jag tog Niall i handen. Han log mot mig och vi gick tätt tillsammans. Det kändes väldigt obekvämt. Justin, Niall och grabbarna verkade inte tycka det. De log brett mot kamerorna och vinkade till fansen. Niall märkte hur spänd jag kände mig och sa ”Slappna av älskling, jag kommer inte släppa dig ur sikte. Jag är här med dig hela tiden”. Han gav mig en lätt kram vilket fick fansen att skrika ännu högre. Hans ord fick mig att slappna av en liten aning och jag kände mig lite lugnare än innan. En man i svart kostym kom fram till oss och sa ”Så Niall, vem är det här?” Mannen riktade blicken och pekade mot mig.” Är det din nya flickvän?” Niall svarade lugnt ”Ja,hon är min flickvän. Hon heter Rosie”
”Hur träffades ni då Rosie?” Mannen riktade blicken mot mig. Jag tittade frågande på Niall. Han nickade mot mig. Jag svalde och sa ” Vi träffades på ett Starbucks cafe’ i LA. Vi blev vänner direkt och sedan utvecklades vänskapen till kärlek” Jag tittade på Niall och log mot honom, han log tillbaka och smekte min hand, som han redan höll i, med sin tumme. ”Aww, ni är jättefina tillsammans”, sa mannen i svart kostym till oss. ”Tack”, sa vi i munn på varandra. Efter ytterligare några frågor gick vi vidare. Men vi stoppades av flera fans som bad efter fotografer och kort. Det förvånade mig att de ville ha min autograf och kort på mig också. Jag skrev autografer och ställde upp på kort med fansen. Det kändes väldigt konstigt. Jag och Carro stod och pratade medans killarna blev fotograferade. Vi stod och pratade om allt möjligt tills en man skrek "Ey, tjejer! ställ er där, vi vill ha några bilder på er tillsammans och enskillda foton!" 
Jag kollade på Carro medans vi gick dit fotografen hade sagt att vi skulle ställa oss. 
"Bara le så går det bra" sa jag mjukt till Carro medans fotograferna fotade en massa bilder.
 
 
 
Efter en stund gick vi in och satte oss på våra platser inne i arenan. Jag satte mig bredvid Niall och grabbarna satte sig på andra sidan av Niall. Justin och Carro satte sig bredvid mig. Jag var förväntansfull och längtade väldigt mycket tills det skulle börja. Efter en kvarts väntan började det. Alla skådespelarna var där, vi satt inte långt ifrån dem, de satt bara några rader nedanför oss. Det var jätte coolt!
När filmpremiären var slut åkte vi hem till hotellet i limousinen. Ingen sa någonting på hela hemresan vilket jag antog varför att alla var trötta, det var i alla fall jag. När vi kom fram till hotellet gick vi direkt och lade oss för att vi ska upp tidigt i morgon och flyga vidare till nästa ställe, nämligen Paris. Jag och Niall kröp upp tätt intill varandra i en utav de sköna sängarna. Vi somnade båda två nästan direkt efter att vi lagt oss ner. Niall höll om mig bakifrån, det var så mysigt. Så sov vi enda tills vi slog upp ögonen dagen efter. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: